Верхньодніпровська міська рада
Кам"янський район Дніпропетровська область
Рішення сесій
від 16 грудня 2016р. № 187-8/VІІ
8 сесія
7 скликання
«Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території м.Верхньодніпровська»
Опубліковано 16 грудня 2016

УКРАЇНА

 

МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ

ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Сьоме  скликання

Восьма сесія

 

Р І Ш Е Н Н Я


«Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами 

на території м.Верхньодніпровська»

 

(зі змінами згідно рішення №211-9/УІІ від 27 січня 2017 року)

 

З метою впорядкування розміщення зовнішньої реклами на території м.Верхньодніпровськ, відповідно до Законів України «Про рекламу», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», враховуючи лист Дніпропетровського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 05.12.2016 року №3221/27/05-16 (вх. ел.№640/0/1-16 від 08.12.2016 року), про погодження проекту рішення, на підставі Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, керуючись ст. 30 та 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Верхньодніпровська міська рада, -


В И Р І Ш И Л А :

 

1. Затвердити Правила розміщення зовнішньої реклами на території м.Верхньодніпровська,   (додаток 1).

2. Затвердити Порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що належать до комунальній власності  Верхньодніпровської територіальної громади (додаток 2).

3. Затвердити наступний склад робочого органу виконавчого комітету Верхньодніпровської міської ради для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами на території м.Верхньодніпровськ:

- Потєряхін О.Д., голова робочого органу, заступник міського голови Верхньодніпровської територіальної громади;

- Стронська О.Ю., секретар робочого органу, провідний спеціаліст виконавчого комітету Верхньодніпровської міської ради та уповноважена особа робочого органу з прийняття заяв на розміщення зовнішньої реклами, ведення журналу реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами, підготовки проектів рішень та дозволів на розміщення зовнішньої реклами, проектів договорів на тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів та інших проектів документів з питань розміщення зовнішньої реклами;

- Вінокурова М.А., член робочого органу, керуюча справами виконавчого комітету Верхньодніпровської міської ради;

- Левченко Р.А., член робочого органу, спеціаліст виконавчого комітету Верхньодніпровської міської ради.

4. Зобов’язати провідного спеціаліста виконавчого комітету міської ради Стронську О.Ю.:

- забезпечувати підготовку проектів рішень виконавчого комітету Верхньодніпровської міської ради щодо видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами та інших документів, відповідно до затвердженого даним рішенням Положення та в порядку передбаченому діючим законодавством в сфері дозвільної системи;

- забезпечити ведення журналу реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами.

5. Зобов’язати рекламорозповсюджувачів на території м.Верхньодніпровська  в місячний термін з дня прийняття даного рішення укласти договори на тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів та привести до норм чинного законодавства розміщення рекламних засобів.

6. Доручити секретарю міської ради Чумаченко В.М. забезпечити оприлюднення даного рішення та затвердженого ним Положення, в т.ч. шляхом опублікування в районній газеті «Придніпровський комунар».

7. Дане рішення набуває чинності з дня опублікування в районній газеті «Придніпровський комунар».

8. Контроль за виконанням даного рішення покладається на заступника міського голови               Потєряхіна О.Д.


Міський голова

Верхньодніпровської                                                               Л. Калініченко

територіальної громади                                                  

 

м. Верхньодніпровськ

“16” грудня 2016 року

№187-8/УІІ



Вінокурова/6-05-01

Додаток 1 до рішення 

Верхньодніпровської міської ради 

№187-8/УІІ від “16” 12. 2016 р.

Міський 

голова __________________ Л.В. Калініченко

 

Правила

розміщення зовнішньої реклами на території м.Верхньодніпровська


1. Загальні положення

1.1. Правила розміщення зовнішньої реклами на території м.Верхньодніпровська (надалі – Правила) розроблений відповідно до Законів України «Про рекламу», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, і регулюють відносини, що виникають у зв’язку з розміщенням зовнішньої реклами в м.Верхньодніпровську (далі – місто).

1.2. Дані Правила є обов'язковим для всіх суб`єктів господарювання у питаннях регулювання правовідносин, що виникають у процесі розміщення зовнішньої реклами на території міста та під час надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами. Дія цих Правил поширюється на всю територію міста.

1.3. Порядок відведення території на відкритій місцевості у межах міста для розміщення стаціонарних (в т.ч. тимчасових) рекламних засобів регулюється окремими нормативними актами та відповідно до вимог діючого законодавства України. 

1.4. Прийом документів для видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами, внесення змін чи переоформлення дозволу, та продовження строку його дії здійснюється  у Верхньодніпровській міській раді чи Дозвільному центрі Верхньодніпровської райдержадміністрації (далі – Дозвільний центр)

1.5. У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:

- алея – дорога в парку, саду, сквері, лісопарку, на бульварі, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками;

- дозвіл на розміщення зовнішньої реклами - документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого комітету Верхньодніпровської міської ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на визначений термін та у певному місці;

- зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг;

- зміна технологічної схеми рекламного засобу – зміна зовнішнього вигляду (конструктивних елементів) в існуючих габаритах без зміни площі та місця  розташування рекламного засобу;

- місце розташування рекламного засобу - площа зовнішньої поверхні будинку,   споруди,  елемента  вуличного обладнання  або  відведеної   території  на  відкритій  місцевості  у  межах  населеного  пункту, що надаються розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним  органом (особою);

- пішохідна доріжка – елемент дороги, призначений для руху пішоходів, облаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком;

- реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-якій спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару;

- вивіска чи табличка - елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім, випадків, коли суб’єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу у таке приміщення, який не є рекламою;

- рекламні засоби - засоби, що використовуються для  доведення реклами до її споживача;

- рекламодавець – особа, яка є замовником реклами для її виробництва та/або розповсюдження;

- розповсюджувач реклами – особа, яка здійснює розповсюдження реклами;

- самовільно встановлений рекламний засіб – рекламний засіб, що розміщується без наявності виданого у встановленому порядку дозволу,  після прийняття рішення про відмову у продовженні дозволу або його скасування, розміщений без оформлення належним чином договору на право тимчасового користування місцями для розміщення рекламних засобів, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста з робочим органом. Не вважається самовільно встановленим рекламний засіб протягом часу розгляду заяви розповсюджувача зовнішньої реклами про продовження терміну дії дозволу до моменту прийняття відповідного рішення за такою заявою або якщо було застосовано принцип мовчазної згоди;

- соціальна реклама - інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку;

1.6. Терміни, які не визначені в даних Правилах, вживаються у значенні, визначеному законодавством України.

1.7. Зовнішня реклама в м. Верхньодніпровську розміщується виключно на підставі дозволу виданого виконавчим комітетом Верхньодніпровської міської ради (далі – виконком міської ради).

1.8. На будинках, спорудах і відповідно відведених територіях зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних,  функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням Правил благоустрою міста Верхньодніпровська.

1.9. Для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами виконком міської ради утворює робочий орган з числа посадових осіб Верхньодніпровської міської ради. Робочий  орган  не  вправі  подавати заяву та одержувати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.

2. Повноваження робочого органу

2.1. До повноважень робочого органу належать:

- забезпечення дії цих Правил на території міста в межах чинного законодавства;

- розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання, припинення дії, продовження терміну дії, переоформлення чи видачу дубліката дозволу, зміну технологічної схеми рекламного засобу; підготовка відповідного проекту рішення виконкому міської ради;

- оформлення дозволу на підставі рішення виконкому міськради;

- ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для оновлення даних містобудівного кадастру;

- здійснення контролю за розміщенням, утриманням та технічним станом рекламних засобів, благоустрою місць розташування рекламних засобів;

- здійснення інших повноважень відповідно до законодавства.

3. Порядок розміщення реклами

3.1. Для одержання дозволу заявник подає міській раді або через дозвільний центр заяву за формою згідно з додатком 1, до якої додаються:

- копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи – підприємця;

- кольорова фотокартка або комп'ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу, та ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням;

3.2. За наявності документів, передбачених пунктом 3.1. цих Правил, заява не пізніш наступного дня з дня подання її міській раді заявником, або протягом трьох днів, з дати її надходження від дозвільного центру, реєструється робочим органом в журналі реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (далі - журнал реєстрації), який ведеться за формою згідно з додатком 2. Журнал повинен бути прошитий, а його сторінки пронумеровані. На останній сторінці журналу робиться запис про кількість сторінок, який засвідчується підписом керівника робочого органу, скріпленим печаткою.

3.3. Робочий орган протягом п'яти днів з дати реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет наявності на це місце пріоритету іншого заявника або надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу. Після перевірки місця, робочий орган готує проект рішення про встановлення за заявником пріоритету на заявлене місце або про відмову у встановленні пріоритету та подає його для розгляду і прийняття виконкомом міської ради. У разі прийняття рішення про встановлення пріоритету робочий орган видає заявнику для оформлення два примірники дозволу за формою згідно з додатком 3 із зазначенням заінтересованих органів (осіб), з якими необхідно їх погодити, а у разі надходження заяви від дозвільного центру, такі документи видаються через дозвільний центр.

3.4.У разі прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету робочий орган протягом трьох днів надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням дати встановлення пріоритету іншого заявника на заявлене місце розташування рекламного засобу або дати і номера рішення виконкому міської ради про надання дозволу на заявлене місце іншій особі та повертає всі подані заявником документи, а у разі надходження заяви від дозвільного центру, такі документи видаються через дозвільний центр.

3.5. Пріоритет заявника на місце розташування рекламного засобу встановлюється строком на три місяці з дати прийняття відповідного рішення виконкомом міської ради.

3.6. Строк встановлення пріоритету на місце розташування рекламного засобу може бути продовжений згідно рішення виконкому міської ради не більш як на три місяці у разі:

3.6.1. продовження строку оформлення дозволу у зв'язку з потребою виконання архітектурно-планувальних робіт та розроблення проектно-технічної документації;

3.6.2. письмового звернення заявника щодо продовження строку оформлення дозволу.

3.7. У разі продовження строку оформлення дозволу з вищевказаних підстав, робочий орган письмово повідомляє про це заявника, а у разі надходження заяви від дозвільного центру - через дозвільний центр.

3.8. Дата і номер рішення виконкому міської ради про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету заноситься в журнал реєстрації.

3.9. Відмова у встановленні пріоритету, продовженні строку, на який встановлено зазначений пріоритет, може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

3.10. Інформація про подані заяви та встановлені робочим органом пріоритети є відкритою і повинна надаватися будь-якій особі за її письмовою заявою.

3.11. Протягом строку, зазначеного у пунктах 3.5. та 3.6. цих Правил, заявник оформлює та узгоджує обидва примірники дозволу та подає їх робочому органу разом із супровідним листом, в якому зазначається реєстраційний номер заяви, а у разі надходження заяви від дозвільного центру, такі документи надаються через дозвільний центр.

3.12. У разі прийняття виконкомом міської ради рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, яке перебуває в комунальній власності Верхньодніпровської територіальної громади, заявник протягом трьох днів укладає з міською радою договір на тимчасове користування цим місцем, за формою згідно додатку 4.

3.13. Протягом строку, передбаченого пунктами 3.5., 3.6.1 цих Правил, щомісяця справляється плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, в розмірі 25 відсотків плати, встановленої міською радою.

3.14.У разі продовження строку оформлення дозволу відповідно до пункту 3.6.2. цих Правил, щомісячна плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, справляється в розмірі 100 відсотків плати, встановленої міською радою.

3.15. Протягом п'яти днів з дати прийняття виконкомом міської ради  рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, заявник подає робочому органу копію укладеного ним договору на тимчасове користування місцем та копію документа, що підтверджує внесення відповідної плати, а у разі надходження заяви від дозвільного центру, такі документи надаються через дозвільний центр.

3.16. Плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, зараховується до міського бюджету Верхньодніпровської територіальної громади.

3.17. Перелік документів для надання дозволу є вичерпним.

3.18. У разі недодержання заявником строку, зазначеного в пункті 3.5. цих Правил, та у разі ненадання ним в установлений строк документів, зазначених у пунктах 3.11.-3.16 цих Правил, заява вважається неподаною, пріоритет на місце розташування рекламного засобу втрачається, документи повертаються заявнику, про що робочий орган робить відповідний запис в журналі реєстрації, а у разі надходження заяви від дозвільного центру, такі документи повертаються через дозвільний центр.

3.19. Дозвіл погоджується з власником місця або уповноваженим ним органом (особою) і спеціально уповноваженим органом з питань містобудування та архітектури.

3.20. У випадках розміщення зовнішньої реклами:

- на перехрестях, біля дорожніх знаків, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування, дозвіл погоджується з Державтоінспекцією;

- на пам'ятках історії та архітектури, в межах зон охорони таких пам'яток і в межах об'єктів природно-заповідного фонду, дозвіл погоджується з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об'єктів природно-заповідного фонду;

- у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон інженерних комунікацій, дозвіл погоджується з утримувачем цих комунікацій.

3.21. Органи та особи погоджують дозвіл протягом п'яти робочих днів з дати звернення заявника.

3.22. Перелік органів та осіб, з якими погоджується дозвіл, є вичерпним. Погодження дійсне протягом строку дії дозволу.

3.23.У разі відмови у погодженні дозволу органами (особами), заявникові надсилається вмотивоване повідомлення за підписом уповноваженої особи підприємства, установи та організації.

3.24. Відмова у погодженні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

3.25. Під час надання дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.

3.26. Робочий орган протягом не більш як п'ятнадцяти робочих днів з дати одержання належним чином оформлених двох примірників дозволу розглядає заяву, готує і подає виконкому міської ради пропозиції та проект відповідного рішення.

3.27. Виконком міської ради протягом п'яти робочих днів з дати одержання зазначених пропозицій приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.

3.28. У разі прийняття виконкомом міської ради рішення про надання дозволу голова робочого органу протягом п'яти робочих днів підписує обидва примірники дозволу та скріплює їх печаткою Верхньодніпровської міської ради.

3.29. Перший примірник дозволу видається заявникові, а другий - залишається робочому органу для обліку та контролю. Видача дозволу реєструється в журналі реєстрації.

3.30. Рішення про відмову у наданні дозволу надсилається робочим органом заявникові протягом п'яти днів з дати його прийняття, а у разі надходження заяви від дозвільного центру таке рішення надсилається через дозвільний центр.

3.31.У наданні дозволу може бути відмовлено у разі, коли:

3.31.1. оформлення поданих документів не відповідає встановленим вимогам;

3.31.2. у поданих документах виявлені завідомо неправдиві відомості.

3.32. Перелік підстав для відмови у наданні дозволу є вичерпним.

3.33. Рішення про відмову у наданні дозволу може бути оскаржене в порядку, встановленому законодавством.

3.34. Дозвіл надається строком на п'ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві.

3.35. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов'язаних з розташуванням рекламного засобу.

3.36. Забороняється розміщення зовнішньої реклами до видачі дозволу.

3.37. У процесі надання дозволів забороняється проведення тендерів (конкурсів).

3.38. Після розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п'ятиденний строк зобов'язаний подати через робочому органу 2 фотокартки місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), а у разі надходження заяви від дозвільного центру - через дозвільний центр.

3.39. Якщо протягом строку дії дозволу виникла потреба у зміні технологічної схеми рекламного засобу, розповсюджувач зовнішньої реклами звертається до робочого органу з письмовою заявою у довільній формі про внесення у дозвіл відповідних змін, а у разі надходження заяви від дозвільного центру - через дозвільний центр.

3.40. До заяви додається:

3.40.1. технічна характеристика змін у технологічній схемі рекламного засобу;

3.40.2. дві фотокартки рекламного засобу та ескіз із конструктивним рішенням.

3.41. Робочий орган протягом не більш як п'ятнадцяти робочих днів з дати реєстрації заяви розглядає її і вносить відповідні зміни у дозвіл.

3.42. Відмова у зміні технологічної схеми рекламного засобу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

3.43. У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, робочий орган у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва робочий орган надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце. У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни у дозвіл.

3.44. Відшкодування витрат, пов'язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється відповідно до договору з власником місця розташування рекламного засобу.

3.45. Плата за надання робочим органом послуг, пов'язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця. Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.

3.46. Строк дії дозволу продовжується на підставі заяви, яка подається робочому органу або через дозвільний центр розповсюджувачем зовнішньої реклами у довільній формі не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії дозволу. Продовження строку дії дозволу фіксується в журналі реєстрації з внесенням відповідних змін у дозвіл.

3.47. У такому ж порядку продовжується строк дії дозволів, наданих до набрання чинності цими Правилами.

3.48. Відмова у продовженні строку дії дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

3.49. У разі набуття права власності на рекламний засіб іншою особою або передачі його в оренду дозвіл підлягає переоформленню.

3.50. Особа, яка набула право власності на рекламний засіб або орендувала його, протягом одного місяця з дня виникнення права власності (користування) рекламним засобом звертається до робочого органу або через дозвільний центр із заявою у довільній формі про переоформлення дозволу.

3.51. До заяви додається:

- документ, який засвідчує право власності (користування) на рекламний засіб;

- оригінал зареєстрованого дозволу;

- письмове погодження власника місця розташування рекламного засобу або уповноваженого ним органу (особи);

- копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи-підприємця;

- банківські реквізити, ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер
фізичної особи платників податків, зборів та інших обов'язкових платежів.

3.52. У разі відсутності зауважень до поданих заявником документів керівник робочого органу
протягом п'яти робочих днів з дати подання заяви вносить відповідні зміни у дозвіл.

3.53. Переоформлення дозволу фіксується в журналі реєстрації.

3.54. Відмова у переоформленні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

4. Скасування дозволу

4.1. Дозвіл скасовується до закінчення строку дії на підставі рішення виконкому міської ради за письмовою заявою розповсюджувача зовнішньої реклами у разі невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом шести місяців або непереоформлення дозволу в установленому порядку.

4.2. Перелік підстав для скасування дозволу є вичерпним.

4.3. Рішення про скасування дозволу фіксується в журналі реєстрації та надсилається робочим
органом розповсюджувачу зовнішньої реклами, або через дозвільний центр.

4.4. Рішення про скасування дозволу може бути оскаржене у порядку, встановленому законодавством.

5. Плата за тимчасове користування місцем рекламного засобу

5.1. Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності Верхньодніпровської територіальної громади, встановлюється у порядку, визначеному міською радою, а місцем, що не належить до комунальної власності міської ради, - на договірних засадах з його власником або уповноваженим ним органом (особою). При цьому площа місця розташування рекламного засобу визначається як сума площі горизонтальної проекції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проекції цього засобу. Для неназемного та недахового рекламного засобу площа місця дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну їй площину.

5.2. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися залежно від змісту реклами.

6. Вимоги до зовнішньої реклами

6.1. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:

6.1.1. розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, зазначених у пунктах 6.6.-6.9. цих Правил;

6.1.2. розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;

6.1.3. освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;

6.1.4. фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений;

6.1.5. на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою Державтоінспекції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;

6.1.6. нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;

6.1.7. у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.

6.2. Забороняється розташовувати рекламні засоби:

6.2.1. на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;

6.2.2. у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини.

6.3. Розміщення зовнішньої реклами на пам'ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам'яток, в межах об'єктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об'єктів природно-заповідного фонду.

6.4. Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.

6.5. Перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами, встановлений п. 6.1.–6.4. цих Правил, є вичерпним.

6.6. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.

6.7. Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.

6.8. Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.

6.9. Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій.

6.10. Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час
розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.

6.11. Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з Державтоінспекцією.

6.12. Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.

6.13. Засоби зовнішньої реклами - спеціальні конструкції повинні утримуватися у належному технічному та естетичному стані з забезпеченням негайного відновлення пошкоджень конструкцій та рекламних сюжетів. Конструктивні елементи жорсткості та кріплення (болтові з’єднання, елементи опор тощо) повинні бути закриті декоративними елементами. Щити стаціонарні, виконані в односторонньому варіанті, повинні мати естетичну оформлену зворотню сторону. Щити стаціонарні не повинні мати видимих елементів з’єднання різних частин конструкцій (торцеві поверхні конструкцій, кріплення освітлювальної арматури, з’єднання з фундаментом). Фундамент окремо встановлених стаціонарних щитів повинен заглиблюватися до рівня землі.

7. Відповідальність за порушення порядку розміщення зовнішньої реклами

7.1. Контроль за додержанням цих Правил здійснює виконком міської ради та інші органи відповідно до законодавства.

7.2. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами уповноважена особа виконкому міської ради, яка здійснює контроль за додержанням цих Правил, звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою усунення порушень у визначений строк.

7.3.У разі невиконання цієї вимоги виконком міської ради подає інформацію обласному
управлінню у сфері захисту прав споживачів матеріали про порушення порядку розповсюдження та розміщення зовнішньої реклами в місті Верхньодніпровську;

7.4. Розповсюджувач зовнішньої реклами, винний у порушенні цих Правил, несе відповідальність згідно із законодавством.

8. Вимоги до вивісок чи табличок

8.1. Вивіски чи таблички:

- повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати
перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються;

- не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків;

- не повинні розміщуватися на будинках або спорудах - об’єктах незавершеного будівництва;

- площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.

8.2. Забороняється вимагати від суб’єктів господарювання будь-які документи для розміщення вивісок
чи табличок, не передбачені законодавством.

8.3. Демонтаж вивісок чи табличок, розміщених з порушенням вимог цих Правил, здійснюється у разі:

8.3.1. припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичної особи - підприємця;

8.3.2. невідповідності розміщення вивіски чи таблички вимогам щодо її розміщення, наданим у
визначенні, та архітектурним вимогам, державним нормам, стандартам і правилам, санітарним нормам;

8.3.3. порушення благоустрою території.

8.4. Розміщені вивіски чи таблички підлягають демонтажу за рахунок коштів юридичних осіб або
фізичних осіб - підприємців, якими вони були встановлені.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1 до Правил розміщення зовнішньої реклами на території м.Верхньодніпровська

                                                                                   

Міському голові 

Верхньодніпровської територіальної громади

Калініченку Л.В.



ЗАЯВА

про надання дозволу на розміщення

зовнішньої реклами


Заявник ________________________________________________________________________________________________________

                                 (для юридичної особи - повне найменування розповсюджувача зовнішньої реклами,

_________________________________________________________________________________________________________________

                                         для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові)

Адреса заявника _______________________________________________________________________________________________

(для юридичної особи - місцезнаходження, номер телефону

_________________________________________________________________________________________________________________

для фізичної особи - місце проживання, паспортні дані, номер телефону)

Ідентифікаційний код юридичної особи

або ідентифікаційний номер фізичної особи ___________________________________________________________________

Прошу надати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами за адресою: _________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

(повна адреса місця розташування рекламного засобу)

строком на _____________________________________________________________________________________________________

(літерами)

Перелік документів, що додаються: ____________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________


"___" ____________ 20____ р.                                                                  __________________________________

                                                                                                  (підпис керівника юридичної особи/фізичної

М.П.                                                                                             особи - підприємця, уповноваженої особи)

   

 Заповнюється державним адміністратором:


"____" _______________ 20___р.

 (дата надходження заяви)


____________________________

                 (підпис)

Реєстраційний номер _______________



_______________________________________

 (ініціали та прізвище державного адміністратора)

 

 

 

 

 

 

 

 


Додаток 2

до Правил розміщення зовнішньої реклами на території м.Верхньодніпровська

 

ЖУРНАЛ

реєстрації заяв та дозволів на

розміщення зовнішньої реклами

на території м.Верхньодніпровськ

 

Реєстраційний номер заяви

Дата подання

Для юридичної особи – повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код, для фізичної особи – прізвище, ім’я та по-батькові, паспортні дані, ідентифікаційний номер та місце проживання 

Кількість сторінок у поданих документах

Підпис особи, на яку покладено реєстрація документів

ПІБ та підпис особи, яка передала документи (представник Дозвільного  центру)

Дата та номер рішення виконкому міської ради про видачу дозволу на розміщення зовнішньої реклами, дата та номер повідомлення про відмову в наданні дозволу

Дата і номер видачі дозволу на розміщення зовнішньої реклами, строк дії дозволу

Результати розгляду заяв на продовження строку дії або переоформлення дозволу

Дата та номер рішення виконкому міської ради про скасування дозволу

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10















Примітка: На останній сторінці журналу  робиться запис про кількість сторінок, який засвідчується підписом голови робочого органу, скріпленим печаткою.


Керівник робочого органу _________________  ______________________

                                                 (підпис)         (ініціали та прізвище)


М.П.


Додаток 3 до Правил розміщення зовнішньої реклами на території м.Верхньодніпровська


ДОЗВІЛ №__________

на розміщення зовнішньої реклами


Виданий «_____» ________ 20_____ р. на підставі рішення виконавчого комітету Верхньодніпровської міської ради від «_____» _______ 20____ року №__________                        

_________________________________________________________________________________________________________________

(для юридичної особи - повне найменування розповсюджувача

_________________________________________________________________________________________________________________ зовнішньої реклами, для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові)

_________________________________________________________________________________________________________________ (місцезнаходження (місце проживання), номер телефону (телефаксу),

_________________________________________________________________________________________________________________

банківські реквізити, ідентифікаційний код (номер)

Адреса місця розташування рекламного засобу ________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

Характеристика (в тому числі технічна) рекламного засобу ____________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________                             (вид, розміри, площа місця розташування рекламного засобу)

Погоджувальна частина: 

1. Власник місця розташування рекламного засобу або уповноважений ним орган (особа):

_________________________________________________________________________________________________________________ (для юридичної особи - повне найменування, підпис керівника,

_________________________________________________________________________________________________________________ для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові, паспортні дані)

М.П.


2. Спеціально уповноважений орган з містобудування та архітектури


_______________________________  ______________________    ________________________________

        (посада)                                         (підпис)                                (ініціали та прізвище)

М.П.


3. Державтоінспекція у  разі  розміщення  зовнішньої реклами на перехрестях, біля дорожніх  знаків, світлофорів, біля  дорожніх переходів та зупинок транспорту загального користування


_______________________________  ______________________    ________________________________

        (посада)                                           (підпис)                              (ініціали та прізвище)

М.П.


4. Центральний або місцевий орган  виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об'єктів природно-заповідного фонду у разі розміщення зовнішньої  реклами на пам'ятках історії і архітектури та в  межах зон охорони пам'яток  національного або місцевого значення, у межах об'єктів природно-заповідного фонду


_______________________________  ______________________    ________________________________

        (посада)                                            (підпис)                              (ініціали та прізвище)

М.П.


5. Утримувач інженерних  комунікацій  у  разі  розміщення  зовнішньої реклами в межах охоронних зон зазначених комунікацій


_______________________________  ______________________    ________________________________

        (посада)                                         (підпис)                          (ініціали та прізвище)

М.П.


6. Строк дії дозволу з ____________________  до ______________________

Керівник робочого органу:

_______________________________  ______________________    ________________________________

        (посада)                                           (підпис)                            (ініціали та прізвище)

М.П.


7. Продовжено з ____________________  до _______________________

Керівник робочого органу:

_______________________________  ______________________    ________________________________

        (посада)                                           (підпис)                            (ініціали та прізвище)

М.П.


8. Продовжено з ____________________  до _______________________

Керівник робочого органу:

_______________________________  ______________________    ________________________________

        (посада)                                           (підпис)                            (ініціали та прізвище)

М.П.

 

 

 

Додаток 4 до Правил розміщення зовнішньої реклами на території м.Верхньодніпровська

ТИПОВИЙ ДОГОВІР №
на тимчасове користування місцем
розташування рекламного засобу

м.Верхньодніпровськ

« ___ » ____________ 20__ року


Верхньодніпровська міська рада (надалі – «Міська рада»), в особі міського голови Калініченка Л.В., який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з однієї сторони, та ________________________________________________ (надалі – «Користувач»), в особі ________________________________, який діє на підставі ______________________________ з другої сторони, які надалі разом іменуються «Сторони», уклали цей Договір про наступне:

1. Предмет Договору

1.1. Міська рада надає «Користувачу» в тимчасове платне користування місце площею ___ кв. м., що належить до комунальній власності Верхньодніпровської територіальної громади, для розміщення зовнішньої реклами за адресою: ___________________________________________________, згідно зі схемою (ескізом), що додається, терміном ____________________________.

1.2. «Користувач» використовує надане місце за цільовим призначенням, сплачує вартість користування цим місцем з дня отримання пріоритету або дозволу на розміщення зовнішньої реклами та звільняє його в триденний термін місця з дня припинення (закінчення) дії відповідного дозволу.

1.3. До отримання «Користувачем» дозволу на розміщення зовнішньої реклами Міська рада надає «Користувачу» за його заявою пріоритет на місце розташування рекламного засобу.

1.4. За встановлений Міською радою пріоритет «Користувач» справляє плату за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів відповідно до даного договору.

1.5. Дозволи на розміщення зовнішньої реклами та встановлені пріоритети є невід’ємною частиною цього договору.

2. Права та обов’язки Сторін

2.1. Міська рада має право:

2.1.1. Здійснювати контроль за дотриманням «Користувачем» чинного законодавства з питань зовнішньої реклами, Правил розміщення зовнішньої реклами на території м.Верхньодніпровська, положень цього договору.

2.1.2. Здійснювати обстеження встановлених рекламних засобів «Користувачем».

2.1.3. Розірвати цей договір, та силами Міської ради здійснити за рахунок «Користувача» демонтаж рекламного засобу у випадку заборгованості більше, ніж два місяці, з плати передбаченої розділом 3 цього договору.

2.1.4. Відмовити «Користувачу» в продовжені строку дії пріоритету чи дозволу у випадках, передбачених законодавством та Правилами розміщення зовнішньої реклами на території м.Верхньодніпровська.

2.1.5. Ставити питання про розірвання Договору у випадку та порядку, передбачених чинним законодавством.

2.1.6. Вимагати внесення змін до умов Договору відповідно до вимог чинного законодавства.

2.2. Міська рада зобов’язується:

2.2.1. Не надавати місця у тимчасове користування іншим особам протягом дії дозволів чи пріоритетів «Користувача».

2.2.2. Не перешкоджати розміщенню рекламних засобів встановлених згідно з Правилами розміщення зовнішньої реклами на території м.Верхньодніпровська.

2.2.3. Не втручатися у форму та зміст реклами.

2.3. «Користувач» має право:

2.3.1. Вимагати передачі йому у встановлений термін місце розташування рекламних засобів відповідно до виданих дозволів.

2.3.2. Використовувати надані йому місця розташування рекламних засобів з дотриманням положень цього договору та Правил розміщення зовнішньої реклами на території м.Верхньодніпровська.

2.4. «Користувач» зобов’язаний:

2.4.1. Не розміщувати зовнішню рекламу та рекламні засоби до отримання відповідного дозволу, або з порушенням вимог Законів України «Про рекламу», «Про благоустрій населених пунктів», Правил розміщення зовнішньої реклами на території м.Верхньодніпровська.

2.4.2. Утримувати рекламні засоби в належному естетичному та технічному стані.

2.4.3. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати плату за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу, в т.ч. протягом встановленого пріоритету, відповідно до вимог даного договору та за тарифними ставками, що діють на момент сплати.

2.4.4. Встановлювати рекламні засоби відповідно до погодженого в установленому порядку проекту, без пошкодження архітектурних деталей, конструктивних елементів будівель та споруд, підземних та наземних комунікацій, елементів благоустрою та озеленення, з забезпеченням безпеки населення при підключенні конструкції до електричної мережі, утримувати їх в належному технічному і санітарному стані та впорядковувати місця для їх розташування, забезпечити технічну міцність і стійкість спеціальної конструкції.

2.4.5. За свій рахунок усувати можливі пошкодження зелених насаджень у зоні установки рекламоносіїв та/або комунікацій, що пролягають у цьому місці.

2.4.6. Відшкодовувати в повному обсязі балансоутримувачу місця матеріальну шкоду, що заподіяна місцю розташування рекламного засобу з вини «Користувача».

2.4.7. Демонтувати в 3-денний термін спеціальні конструкції, після закінчення терміну дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами, при його скасуванні, розірванні або закінченні терміну дії цього договору, а також у разі виникнення нагальної потреби для реконструкції, ремонту чи будівництва місця розташування рекламного засобу або зміни містобудівної ситуації.

2.4.8. Після проведення демонтажних робіт привести місце розміщення рекламного засобу до належного стану.

2.4.9. У тижневий термін листом повідомити міську раду про зміни адреси для листування, банківського рахунку, зміну назви, зміну коду ЄДРПОУ або реорганізацію.

2.5. Після отримання «Користувачем» дозволу на розміщення зовнішньої реклами плата за користування місцем розташування рекламного засобу, що перебуває у комунальній власності, проводиться незалежно від того, чи використовує його «Користувач», чи тимчасово не використовує.

3. Форма плати за користування та порядок розрахунків

3.1. Плата за користування місцем розташування рекламного засобу, що перебуває у комунальній власності, а також за встановлений пріоритет визначається на підставі тарифів, затверджених Верхньодніпровською міською радою.

Протягом строку встановленого пріоритету чи його продовження у  зв'язку з потребою виконання архітектурно-планувальних робіт та розроблення проектно-технічної документації , щомісячна плата за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу, справляється  в розмірі 25 відсотків плати, встановленої міською радою.

У разі продовження строку оформлення дозволу у разі письмового звернення заявника щодо продовження строку оформлення дозволу, щомісячна плата за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу, справляється в розмірі 100 відсотків плати, встановленої міською радою.

3.2. Користувач щомісячно перераховує суму плати за користування місцем розташування рекламного засобу в розмірі _______________грн. не пізніше 25 числа місяця, що передує звітному, на розрахунковий рахунок : ____________________________________________________________________________

3.3. У разі нерозміщення рекламного засобу через зміну містобудівної ситуації, здійснення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу плата не нараховується. При цьому витрати, пов'язані з демонтажем/монтажем рекламоносія, проводяться за рахунок Користувача.

4. Відповідальність Сторін

4.1. При невиконанні зобов’язань за Договором винна Сторона відшкодовує іншій Стороні заподіяну шкоду відповідно до чинного законодавства.

4.2. У випадку прострочення платежів, передбачених у п.3.1.-3.2. цього Договору, «Користувач» сплачує на користь Міської ради пеню в розмірі 0,1% від суми простроченого платежу за кожен день прострочення.

4.3. У випадку самовільного встановлення рекламних засобів, несвоєчасного демонтажу конструкції після закінчення терміну дії дозволу або цього договору, «Користувач» сплачує Міській раді штраф у розмірі 50 гривень за кожен день самовільного встановлення або прострочення демонтажу  і відшкодовує вартість демонтажних робіт зазначених рекламоносіїв.

5. Форс – мажор

5.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання зобов’язань по Договору, якщо таке невиконання зумовлене обставинами непереборної сили, які не могла передбачити жодна зі Сторін. У разі виникнення таких обставин Сторона, для якої вони зумовили неможливість виконання зобов’язань за Договором, повідомляє іншу Сторону в п’ятиденний термін.

5.2. У випадку, коли обставини непереборної сили діятимуть більше двох місяців, кожна зі Сторін має право припинити дію Договору шляхом письмового повідомлення іншої Сторони.

5.3. Обставинами непереборної сили вважаються: війна чи воєнні дії, повстання, мобілізація, епідемії, пожежі, вибухи, дорожні та природні катастрофи, а також інші події, котрі визнані компетентними державними органами як обставини непереборної сили.

6. Термін дії Договору

6.1. Договір набирає чинність з моменту отримання «Користувачем» пріоритету чи дозволу на розміщення зовнішньої реклами та діє до моменту закінчення терміну дії пріоритету чи дозволу.

6.2. Заява на пролонгацію договору подається в міську раду за місяць до моменту закінчення терміну дії пріоритету чи дозволу.

6.3. Заява на внесення змін або скасування дозволу подається Користувачем в Міську раду за місяць для внесення відповідних змін або скасування дозволу.

6.4. Договір достроково припиняє дію:

6.4.1. За взаємною згодою Сторін.

6.4.2. Якщо рішенням виконавчого комітету Верхньодніпровської міської ради «Користувачу» відмовлено в наданні дозволу на розміщення зовнішньої реклами, або дозвіл анульовано рішенням виконавчого комітету Верхньодніпровської міської ради.

6.4.3. За рішенням суду.

6.4.4. За ініціативою Міської ради у випадку невиконання Користувачем зобов’язань визначених даним Договором.

7. Прикінцеві положення

7.1. У разі виникнення між Сторонами суперечок щодо виконання або тлумачення Договору, вони намагатимуся вирішити їх шляхом переговорів. При недосягненні порозуміння спір вирішується в судовому порядку.

7.2. Усі зміни, доповнення та додатки до цього Договору мають однакову з ним юридичну силу, якщо вони підписані Сторонами або їхніми уповноваженими представниками, і являють собою невід’ємну частину Договору.

7.3. Після підписання Договору всі попередні погодження, переговори та листування як в усній, так і в письмовій формі, що стосуються його предмету, втрачають силу.

7.5. Цей Договір складений при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін.

Термін дії договору з___________________по__________________

8. РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН:

Міська рада

Користувач

Верхньодніпровська міська рада

Дніпропетровської області

Код ЄДРПОУ_______________________________

___________________________________________

___________________________________________

                      (адреса та реєстраційний рахунок)

Міський голова

Верхньодніпровської

територіальної громади  ________________

МП

___________________________________________

                            (найменування Замовника)

Код ЄДРПОУ_______________________________

___________________________________________

___________________________________________

                         (адреса та розрахунковий рахунок)


 __________      _____________   __________________

(посада керівника)            (підпис)                  (ініціали та прізвище)

МП




Додаток 2 до рішення 

Верхньодніпровської міської ради 

№ 187-8/УІІ від “16” грудня 2016 р.

 

Міський 

голова __________________ Л.В. Калініченко


Порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцем

розташування рекламних засобів, що належать до комунальній власності 

Верхньодніпровської територіальної громади

 

1. Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що належать до комунальної власності Верхньодніпровської територіальної громади (далі - плата), складається з базових тарифів (таблиця 1, 2) на які послідовно перемножується площа поверхні рекламної конструкції.


Таблиця 1

 N
п/п

Вид засобу зовнішньої реклами

Одиниця виміру

Базова плата за місяць.

1

Щит, що стоїть окремо (біллборд)

за одиницю

300,00 грн.

2

Щит, натяжний банер, панно на фасаді будинку, паркані, підпорній стіні

за 1 кв. м площі поверхні реклами

20,00 грн.

3

Натяжний банер, панно

за 1 кв. м площі поверхні реклами

20,00 грн.

4

Тимчасові виносні конструкції (штендери)

за одиницю

30,0 грн.

5

Об’ємно-просторові конструкції (сітілайт та т.і.)

за одиницю

60,00 грн.

6

Рекламна вивіска, напис на будинку (будівлі), споруді

за одиницю

30,00 грн.

7

На електроопорах, стовпах:




- таблички-вказівники

за одиницю

30,0 грн.


- інші рекламні конструкції

за одиницю

30,00 грн.

8

Щит стаціонарний наземний, що стоїть окремо (крім біллбордів)

за 1 кв. м. площі місця розташування рекламного засобу, що визначається відповідно до п.5.1. Правил розміщення зовнішньої реклами на території м.Верхньодніпровська

20,00 грн.


Таблиця 2

N
п/п

Вид засобу зовнішньої реклами

Одиниця виміру

Базова плата за добу

1

Рекламна конструкція, яка переміщується фізичною особою

Базова плата за добу

50,00 грн.

2

Аудіорекламна акція з використанням міського середовища з переміщенням містом

Базова плата за добу

50,00 грн.

3

Рекламна акція з демонстрацією зразків продукції

Базова плата за добу

50,00 грн.


2. Розповсюджувач зовнішньої реклами не звільняється від плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу при відсутності рекламного засобу.

3. У випадку розміщення рекламоносіїв складної конфігурації розрахунок сплачуваної площі здійснюється у межах описаного прямокутника (зовнішні габарити).

4. При підрахунку площі рекламоносія плата за неповний квадратний метр береться, як за повний.

5. Плата вноситься авансом не пізніше 25 числа місяця, що передує звітному. При укладенні нового договору плата вноситься авансом не менш, як за один місяць.

6. За користування місцями розташування рекламних засобів визначених таблицею 1, що розміщуються терміном до одного місяця, плата стягується з розрахунку, як за повний місяць.

7. За тимчасове користування місцями, на яких розташовані вивіски, плата не встановлюється та не стягується.
















Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux