Верхньодніпровська міська рада
Кам'янський район Дніпропетровська область
Рішення сесій
від 24 грудня 2020р. № 62-3/IX
3 сесія
9 скликання
Про створення Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Верхньодніпровської міської ради
Опубліковано 24 грудня 2020


УКРАЇНА

 

МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ

ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА

КАМ’ЯНСЬКОГО РАЙОНУ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Дев’яте  скликання

Третя сесія

 

Р І Ш Е Н Н Я


«Про створення Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Верхньодніпровської міської ради»  

 

Відповідно до Законів України «Про соціальні послуги» та «Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю», Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 року №177 «Деякі питання діяльності центрів надання соціальних послуг»,  керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Верхньодніпровська міська рада, -

 

В И Р І Ш И Л А :

 

  • Створити, з 01.01.2021 року, Комунальну установу «Центр надання соціальних послуг» Верхньодніпровської міської ради», як юридичну особу.
  • Затвердити:
  • - Положення про Комунальну установу «Центр надання соціальних послуг» Верхньодніпровської міської ради» (додається);
  • - повну назву юридичної особи: Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг» Верхньодніпровської міської ради»
  • - скорочену назву: КУ«ЦНСП»ВМР».
  • Визначити місцезнаходження юридичної особи: вул. Сергія Яцковського,25, м.Верхньодніпровськ, Дніпропетровська обл., 51600.
  • Затвердити структуру Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Верхньодніпровської міської ради» (додаток 1).
  • Затвердити форму контракту з директором Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Верхньодніпровської міської ради» (додаток 2).
  • Призначити виконуючою обов’язки директора Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Верхньодніпровської міської ради»  Осипову Валентину Володимирівну, з 04.01.2021 року та на період визначення директора установи, в порядку передбаченому діючим законодавством.  
  • Верхньодніпровському міському голові Лебідь Г.М. укласти контракт з в.о. директором Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Верхньодніпровської міської ради» Осиповою Валентиною Володимирівною, за формою згідно додатку 2, строком на два місяці.
  • Доручити виконуючій обов’язки директора Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Верхньодніпровської міської ради»  Осиповій В.В.:
  • - провести реєстрацію комунальної установи, отримати необхідну документацію щодо реєстрації відповідної юридичної особи, в порядку передбаченому діючим законодавством;
  • - здійснити інші заходи передбачені діючим законодавством, щодо реєстрації та діяльності відповідної юридичної особи, а також виготовлення печатки та кутового штампу відповідної юридичної особи;
  • - розробити штатний розпис КУ«ЦНСП»ВМР» та подати його на затвердження до Верхньодніпровської міської ради.
  • 9. Відділу з гуманітарних питань забезпечити проведення конкурсу на заняття посади директора КУ«ЦНСП»ВМР», в порядку передбаченому діючим законодавством.   

10. Надати право виконавчому комітету Верхньодніпровської міської ради здійснити передачу майна КУ«ЦНСП»ВМР», необхідного для організації діяльності і роботи установи, та закріплення такого майна за установою на праві оперативного управління, з подальшим затвердженням таких рішень Верхньодніпровською міською радою.

11. Контроль за виконанням даного рішення покладається на постійну депутатську комісію з гуманітарних питань.


Верхньодніпровський                                                     

міський голова                                                                        Г. Лебідь

 

м. Верхньодніпровськ

24” грудня 2020 року

62-3/ІХ


Вінокурова/6-05-01

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням Верхньодніпровської

міської  ради від «24» грудня 2020 року

№62-3/ІХ                                             





 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ
про Комунальну установу

«Центр надання соціальних послуг»

Верхньодніпровської міської ради»

 

 

 

 

 

 

 

 




м. Верхньодніпровськ

2020

I. Загальна частина.

1.1. Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг» Верхньодніпровської міської ради» (далі – Центр) є комплексним закладом соціального захисту населення, що проводить соціальну роботу та надає соціальні послуги особам/сім’ям, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставин та потребують сторонньої допомоги.

1.2. Повна назва Центру: Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг» Верхньодніпровської міської ради».

Скорочена назва Центру: КУ«ЦНСП»ВМР».

Місцезнаходження: вул. Сергія Яцковського,25, м.Верхньодніпровськ, Дніпропетровська обл., 51600.

1.3. Засновник Центру: Верхньодніпровська міська рада.

1.4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про соціальні послуги», «Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю», іншими законодавчими актами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінсоцполітики, інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями Верхньодніпровської міської ради, цим Положенням (далі - положення).

1.5. Основними принципами діяльності Центру є: законність, дотримання і захист прав людини, системність, комплексність, адресність та індивідуальний підхід, доступність та відкритість, добровільність вибору отримання чи відмови від надання соціальних послуг, конфіденційність, відповідальність за дотримання етичних та правових норм під час надання послуг, дотримання державних стандартів соціальних послуг, недопущення негуманних і дискримінаційних дій щодо соціально незахищених категорій населення, які перебувають у складних життєвих обставинах.

1.6. Центр є бюджетною установою, рішення про створення, ліквідацію або реорганізацію якої приймає Верхньодніпровська міська рада (далі – Засновник).

Центр підпорядковується, підзвітний і підконтрольний Верхньодніпровській міської раді.


2. Організаційно-правові засади.

2.1. Центр є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із своїм найменуванням, штампи та бланки.

2.2. Центр забезпечується Засновником необхідною матеріально-технічною базою, в тому числі приміщеннями, що відповідають санітарно-гігієнічним, будівельним і технічним нормам, вимогам пожежної безпеки та іншим нормам відповідно до законодавства, автотранспортними засобами, спеціальними засобами для догляду і самообслуговування.

2.3. Положення про Центр, його структура, штатний розпис та кошторис затверджується рішенням Верхньодніпровської міської ради.      

2.4. Організаційно-методичне забезпечення діяльності Центру, контроль за додержанням ним законодавства, здійснює Відділ з гуманітарних питань Верхньодніпровської міської ради.

Методичне забезпечення діяльності Центру здійснює Мінсоцполітики, обласний центр соціальних служб.

2.5. Для надання соціальних послуг Центр має право залучати на договірних засадах інші підприємства, установи, організації та фізичних осіб, зокрема, волонтерів.

Перелік, умови та порядок надання таких соціальних послуг визначаються Засновником за поданням Центру.

2.6. Центр має право в установленому порядку отримувати гуманітарну та благодійну допомогу, в тому числі із-за кордону, яка використовується для надання допомоги особам, сім’ям, які отримують послуги в Центрі, та  поліпшення матеріально-технічної бази Центру.

2.7. Для забезпечення реалізації соціальної політики щодо надання соціальних послуг Центр взаємодіє із суб’єктами соціальної роботи, структурними підрозділами Верхньодніпровської міської ради, підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, громадськими організаціями.


3. Мета та завдання Центру.

3.1. Основною метою діяльності Центру є сприяння у розв’язанні проблемних питань і надання соціальних послуг громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які проживають на території Верхньодніпровської міської територіальної громади на законних підставах, перебувають у складних життєвих обставинах й потребують сторонньої допомоги.

3.2. Основними завданнями Центру є:

3.2.1. Виявлення та формування інформаційної бази щодо осіб, сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги.

3.2.2. Визначення індивідуальних потреб зазначених осіб у соціальних послугах.

3.2.3. Організація, планування та якісне надання соціальних послуг, здійснення інших заходів, зокрема щодо відновлення соціальних функцій, психологічного і фізичного стану осіб, сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги.

3.2.4. Проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання складним життєвим обставинам осіб, сімей.

3.2.5. Проведення інформаційно-просвітницької роботи з особами, сім’ями.

3.2.6. Забезпечення взаємодії із структурними підрозділами місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, а також залучення потенціалу територіальної громади до надання соціальних послуг та проведення соціальної роботи з особами, сім’ями.

3.2.7. Проведення оцінки потреб дитини, сім’ї та молодої особи, обстеження матеріально-побутових умов за згодою сім’ї, визначення плану та методів соціальної роботи.

3.2.8. Забезпечення надання необхідних соціальних послуг особам, які зазнали жорстокості та насильства, постраждали від торгівлі людьми.

3.2.9. Здійснення заходів із соціального патронажу осіб, які відбували покарання у вигляді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, у тому числі за повідомленням установ виконання покарань.

3.2.10. Інформування сім’ї, дітей та молоді про можливість отримання інших видів соціальної допомоги і послуг.

3.2.11. Проведення у сім’ях, серед дітей та молоді за місцем проживання інформаційно-просвітницької роботи, спрямованої на формування стандартів позитивної поведінки, здорового способу життя шляхом розповсюдження соціальної реклами і проведення консультацій.

3.2.12.  Перенаправлення членів сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують соціальних послуг чи різних видів допомоги до закладів, установ та організацій (різних форм власності та господарювання).

3.2.13 Здійснення заходів, розповсюдження інформаційних матеріалів з питань пропагування сімейних форм виховання та з питань соціального захисту населення.

3.3. Центр, відповідно до покладених на нього завдань виконує такі функції:

3.3.1. Здійснює виявлення та веде облік:

- сімей/осіб, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах;

- осіб з числа випускників інтернатних закладів;        

- дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа;  

- прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, сімей опікунів, піклувальників;  

- осіб з інвалідністю;

- осіб, які звільнилися з місць позбавлення волі;

- осіб, які зазнали жорстокості та насильства, постраждали від торгівлі людьми, залучалися до найгірших форм дитячої праці;

- осіб з числа внутрішньопереміщених осіб та учасників бойових дій в зоні антитерористичної операції;

- осіб похилого віку, інвалідів, хворих (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги;

- осіб, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям, стихійним лихом, катастрофою і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів), якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий ніж прожитковий мінімум для сім'ї.

3.3.2. Проводить оцінку потреб сімей/осіб, обстеження матеріально-побутових умов за їх згодою, визначає планування надання соціальних послуг та методи соціальної роботи; впроваджує нові соціальні технології, спрямовані на виявлення отримувачів соціальних послуг на ранніх стадіях життєвих проблем.

3.3.3. Надає, відповідно до визначених індивідуальних потреб особи, сім’ї,  наступні соціальні послуги: консультування, представництво інтересів, посередництво, соціальну профілактику, соціальний супровід/патронаж, соціальну адаптацію, соціальну реабілітацію, абілітацію, соціально-психологічну  реабілітацію,  соціальну інтеграцію та реінтеграцію, кризове та екстрене втручання, догляд вдома, підтримане проживання та інші послуги.

 3.3.4. Узагальнює   на місцевому    рівні        статистичні звіти та готує інформаційно-аналітичні матеріали стосовно наданих соціальних послуг та проведеної соціальної роботи.

3.3.5.  Забезпечує захист персональних даних отримувачів соціальних послуг, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

3.3.6. Забезпечує підвищення професійної кваліфікації працівників Центру відповідно до чинного законодавства.

3.4. Центр має право:  

3.4.1. Подавати пропозиції до проектів відповідних місцевих бюджетів з питань, що  належать до їх компетенції.

3.4.2.  За погодженням із Засновником, укладати в установленому порядку договори з підприємствами, установами та організаціями  щодо проведення робіт, спрямованих на виконання покладених на нього завдань.

3.4.3. Залучати фахівців інших закладів, установ та організацій різних форм власності для надання соціальних послуг особам, сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах.

3.4.4. Вживати заходів для забезпечення захисту прав, свобод і законних інтересів осіб, сімей.

3.5. Центр надання соціальних послуг надає такі соціальні послуги:

- соціальна профілактика;

- соціальна підтримка;

- соціальний супровід;

- соціальне обслуговування;

- консультування;

- догляд вдома.


4. Умови прийняття на обслуговування до Центру та надання соціальних послуг.

4.1. Прийняття на обслуговування до Центу та надання соціальних послуг здійснюється на підставі повідомлення Відділу з гуманітарних питань Верхньодніпровської міської ради чи особистої заяви особи, яка перебуває у складних життєвих обставинах, або її законного представника  на ім’я директора Центру.

4.1.1. У разі необхідності надання невідкладної допомоги особі, сім’ї, яка перебуває у складних життєвих обставинах Центр приймає рішення про можливість організації та надання соціальних послуг протягом 3 робочих днів.

4.1.2. У разі коли особа, яка потребує надання соціальних послуг, за віком або за станом здоров'я неспроможна самостійно прийняти рішення про необхідність їх надання, таке рішення може прийняти її законний представник.

4.1.3. Надання соціальних послуг у Центрі припиняється за письмовим зверненням/заявою особи, яка перебуває у складних життєвих обставинах або її законних представників у разі:

- поліпшення стану здоров'я, виходу із складних життєвих обставин, у результаті чого втрачається потреба у наданні соціальних послуг;

- направлення особи до стаціонарного відділення, будинку-інтернату для громадян похилого віку, пансіонату, психоневрологічного інтернату, будинку для ветеранів та інших закладів постійного проживання;

- зміни місця проживання особи, сім’ї, яка перебуває у складних життєвих обставинах;

- поліпшення матеріально-побутових умов (для осіб, сімей, які потребували надання цих послуг у відділенні соціальної допомоги вдома та надання адресної натуральної та грошової допомоги);

- грубого, принизливого ставлення особи, яка перебуває у складних життєвих обставинах до обслуговуючого персоналу, соціальних працівників, соціальних робітників та інших працівників Центру;

- порушення громадського правопорядку (сварки, бійки тощо);

- систематичного перебування в стані алкогольного, наркотичного сп'яніння;

- у разі смерті особи, яка перебуває у складних життєвих обставинах.

 

5. Відділення Центру.

5.1. Послуги надаються Центром за місцем проживання, перебування особи, сім’ї (вдома), у приміщенні надавача соціальних послуг, за місцем перебування особи, сім’ї поза межами приміщення надавача соціальних послуг (зокрема на вулиці).

5.1.1. Для надання соціальних послуг у Центрі утворюються такі структурні підрозділи (відділення):

- відділення соціальної роботи (проведення соціальної роботи з особами, сім’ями, зокрема інформаційно-просвітницька, соціально-профілактична робота, оцінювання потреб осіб, сімей у соціальних послугах, організація надання їм соціальних послуг шляхом ведення випадку, моніторинг надання соціальних послуг Центром, соціальне супроводження прийомних сімей і дитячих будинків сімейного типу, робота із кандидатами у прийомні батьки, батьки-вихователі та патронатні вихователі, соціальний патронаж осіб, які відбули покарання у виді обмеження або позбавлення волі на певний строк, а також звільнених від подальшого відбування таких покарань).

Створення при відділенні соціальної роботи мобільної бригади соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі (надання особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, послуг кризового та екстреного втручання, інформування, консультування, представництва інтересів; формування нетерпимого ставлення громадян до проявів домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, проведення заходів у сфері запобігання та протидії насильству). У Центрі також можуть утворюватися мобільні бригади екстреного реагування для надання послуг кризового та екстреного втручання іншим вразливим групам населення.

- відділення соціального обслуговування (надання соціальних послуг) включає в себе:

- відділення натуральної та грошової допомоги (надання натуральної та грошової допомоги (продукти харчування, предмети і засоби особистої гігієни, санітарно-гігієнічні засоби для прибирання, засоби догляду, одяг, взуття, інші предмети першої необхідності, організація харчування, забезпечення паливом тощо) особам, сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах);

- відділення соціальних послуг за місцем проживання (надання соціальних послуг догляду вдома, особам, сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, за місцем їх проживання або перебування).

- відділення надання соціальних послуг в умовах денного перебування (надання протягом дня дітям, особам з інвалідністю, громадянам похилого віку, у яких немає медичних протипоказань для перебування в колективі, соціальних послуг денного догляду, соціальної адаптації, соціальної реабілітації та інших соціальних послуг з метою усунення обмежень життєдіяльності). У центрі може бути утворено кілька відділень, які надають послуги в умовах денного перебування (відділення денного догляду, відділення соціальної адаптації тощо). Така служба (відділення) розміщується в окремому приміщенні (окремій будівлі, споруді або частині будівлі) з дотриманням принципу конфіденційності;

- відділення надання соціальних послуг в умовах цілодобового перебування/проживання (надання соціальних послуг стаціонарного догляду, підтриманого проживання, паліативного догляду, притулку громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, особам, які потребують паліативної допомоги, бездомним та іншим вразливим групам населення). У центрі може бути утворено кілька відділень, які надають послуги в умовах цілодобового перебування/проживання (відділення стаціонарного догляду, підтриманого проживання, паліативного догляду, притулок тощо);

- інші структурні підрозділи, діяльність яких спрямовується на надання послуг особам/сім’ям з урахуванням потреб у соціальних послугах, визначених у Верхньодніпровській міській раді.

Зазначені структурні підрозділи утворюються за рішенням Засновника Центру. Структурний підрозділ очолює керівник, якого призначає на посаду та звільняє директор Центру.

 

6. Керівництво Центру.  

6.1. Центр очолює директор, який призначається на посаду та звільняється з посади Верхньодніпровським міським головою в установленому законом порядку.

  • . Директор Центру:

- здійснює керівництво діяльністю Центру;

- несе персональну відповідальність за виконання покладених на Центр завдань;

- представляє Центр без довіреності на підприємствах, в установах, організаціях, укладає договори;

- видає в межах своєї компетенції накази організаційно-розпорядчого характеру, організовує і контролює їх виконання, затверджує функціональні обов'язки працівників, контролює дотримання трудової дисципліни, вживає заходів заохочення (стягнення);

- розробляє проекти штатного розпису та кошторису витрат Центру та подає на погодження та затвердження до Верхньодніпровської міської ради;

- затверджує правила внутрішнього трудового розпорядку, регламент роботи Центру та положення про його структурні підрозділи, посадові інструкції працівників Центру;

- забезпечує дотримання вимог законодавства щодо охорони праці, дитинства, санітарно-гігієнічних, протиепідемічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки;

- організовує проведення щорічних профілактичних медичних оглядів працівників Центру, які безпосередньо надають соціальні послуги;

- надає пропозиції Верхньодніпровській міській раді, щодо забезпечення працівників Центру необхідними ресурсами для повноцінного виконання функціональних обов’язків.


7. Діяльність Центру.

7.1. Діяльність Центру здійснюється за рахунок:

- коштів місцевого бюджету; 

- благодійних внесків юридичних та фізичних осіб;

- інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.

Кошти Центру використовуються виключно на його утримання та розвиток.

7.2. Умови оплати праці, тривалість робочого часу та відпусток працівників Центру встановлюються відповідно до умов, передбачених для працівників закладів, установ соціального обслуговування відповідно до чинного законодавства.

7.3. Гранична чисельність працівників Центру затверджується Засновником.

7.4. Соціальні послуги надаються Центром в порядку передбаченому діючим законодавством.

7.5. Соціальні послуги надаються Центром за рахунок бюджетних коштів, з урахуванням диференційованої плати залежно від доходу отримувача соціальних послуг або за рахунок отримувача соціальних послуг/третіх осіб.

Розмір плати за соціальні послуги встановлюється Центром у визначеному законодавством порядку і затверджуються його директором.

Кошти, що надходять від надання соціальних послуг, використовуються в установленому законодавством порядку.

7.6. Центр забезпечує для працівників, які надають соціальні послуги:

- створення належних умов для професійної діяльності (у тому числі підвищення кваліфікації, супервізії);

- проведення профілактичного медичного огляду;

- захист професійної честі, гідності та ділової репутації, зокрема в судовому порядку;

- надання соціального одягу, взуття, інвентарю, велосипедів, проїзних квитків або виплату грошової компенсації за їх придбання відповідно до норм, затверджених засновником;

- створення безпечних умов праці.

7.7. Ведення діловодства, бухгалтерського обліку та статистичної звітності у Центрі здійснюється відповідно до законодавства.

7.8. Моніторинг та оцінювання якості соціальних послуг у Центрі проводиться відповідно до законодавства.

Контроль за додержанням Центром вимог законодавства у сфері надання соціальних послуг здійснюється в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

7.9. Центр володіє та користується майном, яке передано йому на праві оперативного управління Засновником, юридичними та фізичними особами, а також майном, придбаним за рахунок коштів місцевих бюджетів та інших джерел, не заборонених законодавством.

Центр має право на придбання та оренду обладнання, необхідного для забезпечення функціонування Центру.

7.10. Порядок та окремі питання організації діяльності Центру, що не врегульовані даним Положенням, регулюються діючим законодавством.


8. Заключні положення

8.1. Це Положення набирає чинності з моменту його державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України. Зміни та доповнення до Положення вносяться в порядку, визначеному чинним законодавством України, та набувають юридичної сили з моменту їх державної реєстрації.



Верхньодніпровський                                                     

міський голова                                                                        Г. Лебідь



 



























Додаток 1 до рішення 

Верхньодніпровської міської ради 

№ 62-3/ІХ від “24” грудня 2020 року

 

Верхньодніпровський

міський голова      _____________ Г. Лебідь

 

Структура Комунальної установи

«Центр надання соціальних послуг»

Верхньодніпровської міської ради»

 

п/п

Посада

К-сть шт. один.

1

Директор

1

2

Заступник директора-начальник відділення

1

3

Головний бухгалтер

1

4

Провідний бухгалтер

1

5

Бухгалтер 1 категорії

2

6

Зав. господарством

0,5

7

Інспектор з кадрів

0,5

8

Діловод

0,5

9

Прибиральник службових приміщень

0,5

10

Двірник

1

11

Юрисконсульт провідн.

1

12

Водій автотранспортного засобу

1

13

Сторож

3

13

Соц.працівник 1 кат.

1

14

Соц.працівник 1 кат.

3

15

Соц.робітник

62

16

Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків

1

17

Завідувач

1

18

Лікар-терапевт 1 кат.

0,5

20

Сестра-господарка

1

21

Водій автотранспортного засобу

1

22

Машиніст із прання та ремонту  спецодягу

0,5

23

Молодша медична сестра (санітарка прибиральниця)

1

24

Підсобний робітник

0,5

25

Молодша медична сестра

5

26

Кухар ІІІ квал.розр.

1

27

Кухонний робітник

1

28

Медсестра б/к

2

29

Сторож

3

30

Мед.сестра в/к

0,5


Всього по центру

99,00












 

Додаток 2 до рішення 

Верхньодніпровської міської ради 

№ 62-3/ІХ від “24” грудня 2020 року

 

Верхньодніпровський

міський голова      _____________ Г. Лебідь


Форма контракту

з директором Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Верхньодніпровської міської ради»

 

м. Верхньодніпровськ                                                                     «____» ________________ 20____ року


Верхньодніпровська міська рада (далі – Орган управління майном), в особі Верхньодніпровського міського голови Лебідь Геннадія Миколайовича, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з однієї сторони, та гр._____________________________________________________________, (далі–Керівник), з іншої сторони (далі – сторони), уклали цей контракт про вищенаведене:

гр._________________________________________________________________ призначається  на  посаду директора Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Верхньодніпровської міської ради» ( далі – Центр), на строк дії цього контракту.


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. За цим контрактом Керівник зобов'язується безпосередньо і через адміністрацію Центру  здійснювати поточне управління (керівництво) Центром, забезпечувати ефективну діяльність Центру відповідно до його Положення, ефективне використання і збереження закріпленого за Центром  майна, раціональний добір кадрів, а Орган управління майном зобов'язується створювати належні умови для матеріального забезпечення і організації праці Керівника.

2. На підставі контракту виникають трудові відносини між Керівником  та Органом управління майном цього Центру.

3. Керівник є повноважним представником  Центру під час реалізації повноважень, функцій, обов'язків Центру, передбачених актами законодавства, положенням Центру, іншими нормативними документами.

4. Керівник діє на засадах єдиноначальності.

5. Керівник підзвітний Органу управління майном у межах, встановлених законодавством, положенням Центру та цим контрактом.

 

2. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

6. Керівник здійснює поточне (оперативне) керівництво Центром, організує його господарську, соціально-побутову та іншу діяльність, забезпечує виконання завдань Центру, передбачених законодавством, положенням про Центр та цим контрактом.

7. Керівник забезпечує складання в установленому порядку річного з поквартальною розбивкою фінансового плану Центру на кожний наступний рік і подає його для затвердження або погодження Органу управління майном.

8. Керівник подає в установленому порядку Органу управління майном, квартальну та річну фінансову звітність Центру, а також квартальний та річний звіти про виконання фінансового плану Центру разом з пояснювальною запискою щодо результатів діяльності.

9. Керівник забезпечує виконання планових показників діяльності Центр.

10.  Керівник зобов'язується у кінці кожного року надавати матеріали щорічної інвентаризації основних засобів.

11. Керівник зобов’язується щорічно звітувати перед Органом управління майном, про результати діяльності  Центру, інформувати про рух основних фондів.

12. Керівник зобов’язується забезпечувати раціональне та ефективне цільове використання бюджетних коштів, що передбачені для утримання Центру.

13. Керівник зобов’язаний забезпечувати раціональний добір кадрів, створювати умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників згідно із затвердженим в установленому порядку штатним розписом, контролювати виконання правил внутрішнього трудового розпорядку та посадових інструкцій працівниками Центру.

14. Керівник призначає на посаду, звільняє з посади працівників Центру та укладає трудові договори з працівниками Центру відповідно до чинного законодавства.

15. Керівник повинен невідкладно інформувати Орган управління майном про участь Центру у судових процесах з фінансових та майнових питань.

16. Керівник забезпечує  ефективне використання і збереження закріпленого за Центром майна з метою належного виконання Центром покладених на нього завдань, задоволення соціально-побутових потреб працівників Центру.

17.  Керівник  забезпечує дотримання у Центрі вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці.

18. Керівник  забезпечує своєчасну та в повному обсязі сплату передбачених законодавством податків, зборів та інших обов’язкових платежів.

19. Керівник зобов’язується подавати на затвердження Органові управління майном кошторис, план асигнувань загального фонду бюджету, штатний розпис та структуру Центру.

20. Керівник зобов’язується погоджувати з Органом управління майном свої відпустки, закордонні відрядження та відрядження в межах України, а також невідкладно інформувати Орган управління майном про свою тимчасову втрату працездатності.

21. Керівник повинен відшкодовувати збитки, завдані Центру з його вини, згідно із законодавством.

22. Керівник не має права працювати за сумісництвом (за винятком наукової, викладацької, медичної і творчої діяльності).

23. Керівник повинен виконувати та забезпечувати виконання рішень Верхньодніпровської міської ради  та її виконавчого комітету, розпоряджень Верхньодніпровського міського голови, з питань що стосуються діяльності Центру та його керівника.

24. У разі невиконання передбачених контрактом показників керівник подає Органу управління майном разом із звітом пояснення щодо причин їх невиконання.

25. Орган управління майном має право вимагати від Керівника достроковий звіт про його дії, якщо останній допустив невиконання чи неналежне виконання своїх обов'язків щодо управління Центром та розпорядження його майном.

26. Керівник забезпечує проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, передбаченому діючим законодавством, виконання його вимог.

27. Керівник зобов’язаний вживати заходи до створення у кожному структурному підрозділі (відділенні) Центру і на кожному робочому місці умов праці відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів, а також забезпечувати додержання прав працівників, гарантованих законодавством про охорону праці.

28. Керівник відповідними наказами затверджує положення про структурні підрозділи (відділення) Центру, інші положення та порядки, що мають системний характер, зокрема: положення про преміювання працівників Центру; порядок надходження і використання коштів, отриманих як благодійні внески, гранти та дарунки; інші положення та порядки, наявність яких визначена діючим законодавством.

29. Орган управління майном зобов’язується:

1) подавати інформацію на запит Керівника;

2) звільняти Керівника у разі закінчення контракту, достроково за вимогою Керівника, а також у випадку порушень законодавства та умов контракту;

3) організовувати фінансовий контроль за діяльністю Центру  та затверджує або погоджує в установленому порядку його річний з поквартальною розбивкою фінансовий план на кожний наступний рік;

4) здійснювати контроль за ефективністю використання і збереження закріпленого за Центром  майна;

5) забезпечувати Центр матеріально-технічними та фінансовими ресурсами для його функціонування;

6) сприяти своєчасному підвищенню кваліфікації Керівником.

30. Керівнику належать закріплені за ним повноваження і права, які поширюються на Центр законодавчими та іншими нормативними актами, а також передбачені положенням  та цим контрактом.

31. Керівник має право:

1) діяти від імені Центру, представляти його на всіх підприємствах, в установах та організаціях;

2) укладати господарські та інші угоди;

3) видавати доручення;

4) відкривати рахунки в банках;

5) займатися підготовкою, оформленням та реєстрацією правоустановчих документів;

6) користуватися правом розпорядження коштів Центром, накладати на працівників стягнення відповідно до законодавства;

7) в межах своєї компетенції видавати накази та інші акти, давати вказівки, обов'язкові для всіх підрозділів та працівників Центру;

8) вирішувати інші питання, віднесені законодавством, Органом управління майном, положенням про Центр і цим контрактом до компетенції Керівника.

32. Під час укладення трудових договорів з працівниками установи, визначенні та забезпеченні умов їх праці та відпочинку, Керівник керується трудовим законодавством з урахуванням галузевих особливостей, передбачених положенням установи, генеральною та галузевими угодами, колективним договором і фінансовими можливостями установи.

 

3. УМОВИ МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КЕРІВНИКА

33. Умови оплати праці та тривалість основної і додаткових відпусток керівника визначаються за згодою сторін та не можуть бути меншими, ніж передбачено законодавством.

За виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, керівнику нараховується заробітна плата в межах фонду оплати праці виходячи з установлених:

посадового окладу, розмір якого встановлюється штатним розписом і визначається згідно з діючим законодавством;

надбавок (за вислугу років, за складність та напруженість);

доплат, передбачених законодавством;

премії, розмір якої встановлюється відповідно до положення про преміювання за погодженням з органом управління майном;

допомоги на оздоровлення у розмірі його середньомісячного заробітку, під час надання основної щорічної відпустки.

Керівникові надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю згідно із законодавством.

34. Преміювання керівника, встановлення йому надбавок і доплат до посадового окладу, надання матеріальної допомоги здійснюються за рішенням органу управління майном у разі відсутності заборгованості із заробітної плати працівникам Центру, за спожиті комунальні послуги та з платежів до державного і місцевих бюджетів у межах затвердженого фонду оплати праці.

35. У разі неналежного виконання умов цього контракту розмір надбавок, доплат і матеріальної допомоги зменшується або вони не виплачуються.

36. Керівник визначає час і порядок використання своєї щорічної відпустки (час початку та закінчення, поділу її на частини тощо), за погодженням з Органом управління майном.


4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

37. У випадку невиконання чи неналежного виконання обов'язків, передбачених цим контрактом, Сторони несуть відповідальність згідно з законодавством та цим контрактом.

38. Спори між сторонами вирішуються у порядку, встановленому законодавством.


5. ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ ДО КОНТРАКТУ ТА ЙОГО ПРИПИНЕННЯ

39. Внесення змін та доповнень до цього контракту здійснюється за рішенням Верхньодніпровської міської ради, шляхом укладення додаткових угод.

40. Цей контракт припиняється:

а) після закінчення терміну дії контракту;

б) за згодою сторін;

в) до закінчення терміну дії контракту у випадках, передбачених пунктами 41 і 42 цього контракту;

г) з інших підстав, передбачених законодавством та цим контрактом.

41. Керівник може бути звільнений з посади, а цей контракт розірваний з ініціативи Органу управління майном, до закінчення терміну його дії:

а) у зв’язку зі встановленням невідповідності займаній посаді під час випробувального терміну;

б) у разі систематичного невиконання Керівником без поважних причин обов'язків, покладених на нього цим контрактом;

в) у разі одноразового грубого порушення Керівником законодавства чи обов'язків, передбачених контрактом, в результаті чого для Центру  настали значні негативні наслідки (понесено збитки, виплачено штрафи і т. п.);

г) у разі невиконання Центром зобов'язань перед бюджетом та Пенсійним фондом щодо сплати податків, зборів та обов'язкових платежів, страхових внесків, а також невиконання Центром зобов'язань щодо виплати заробітної плати працівникам чи недотримання графіка погашення заборгованості із заробітної плати;

д) у разі неподання в установленому порядку на затвердження або погодження Органу управління майном річного з поквартальною розбивкою фінансового плану Центру.

е) у разі несплати реструктуризованої податкової заборгованості протягом трьох місяців при наявності вини керівника;

и) за поданням службових осіб органів державного нагляду за охороною праці у разі систематичних порушень вимог чинного законодавства з питань охорони праці;

і) у разі неподання Органу управління майном квартальної та річної фінансової звітності, а також квартального та річного звітів про виконання фінансового плану установи  разом з пояснювальною запискою щодо результатів діяльності;

ж) у разі порушення законодавства під час використання фінансових ресурсів Центру, у тому числі при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг за кошти місцевого бюджету;

42. Керівник може за своєю ініціативою розірвати контракт до закінчення терміну його дії:

а) у випадку систематичного невиконання Органом управління майном своїх обов'язків за контрактом чи прийняття ним рішень, що обмежують чи порушують компетенцію та права Керівника, втручання в його оперативно-розпорядницьку діяльність, яке може призвести або вже призвело до погіршення  результатів діяльності установи;

б) у разі його хвороби або інвалідності, які перешкоджають виконанню обов'язків за контрактом, та з інших поважних причин.

43. За два місяці до закінчення терміну дії контракту він може бути за угодою Сторін продовжений або укладений на новий чи інший термін.

44. Якщо розірвання контракту проводиться на підставах, встановлених у контракті, але не передбачених законодавством, про це зазначається у трудовій книжці Керівника з посиланням на пункт 8 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України.


6. ТЕРМІН ДІЇ ТА ІНШІ УМОВИ КОНТРАКТУ

45. Цей контракт укладений терміном на 5 (п’ять) років і діє з «____» __________ 20_____  року     до «____» __________ 20_____  року.

46. Контракт набуває чинності з моменту його підписання сторонами.  


 

7. АДРЕСИ СТОРІН ТА ІНШІ ВІДОМОСТІ

47. Відомості про Центр:

Повна назва: Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг» Верхньодніпровської міської ради»

Адреса: вул. Сергія Яцковського,25, м.Верхньодніпровськ, Дніпропетровська обл., 51600


48. Відомості про Орган управління майном:

Повна назва: Верхньодніпровська міська рада

Адреса: вул. Дніпровська,88, м.Верхньодніпровськ, Дніпропетровська обл., 51600,

ЄДРПОУ 04052595

 

49. Відомості про Керівника: _________________________________________________________________

Домашня адреса: _____________________________________________________________________________

Телефон _______________________

Паспорт  серія  _______________________________________________________________________________

Код платника податків _______________________________________________________________________

 

50. Цей контракт укладено в двох примірниках, які зберігаються у кожної із сторін і мають однакову юридичну силу


Від Органу управління майно:
Верхньодніпровський міський голова

Керівник :
 

 

__________________ Г. Лебідь 

 

 _______________ ___________________

М.П. "____ " ____________ 20___ р.

"____ " ____________ 20___ р.























 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux