Якщо споживач газу Дніпропетровщини розглядає можливість перенесення лічильника газу з приватного будинку на вулицю, газорозподільна компанія області пропонує ознайомитися із покроковою інструкцією дій, щоб зміни були законними та безпечними.
Споживачу блакитного палива необхідно подати заяву до найближчого Центру обслуговування клієнтів Дніпропетровської філії «Газмережі». Адреси та графік роботи – на сайті у розділі «Контакти»: https://dnp.grmu.com.ua/.
Перед візитом до Центру обслуговування клієнтів слід
підготувати оригінали та копії:
• паспорту та ІПН;
• документів про право власності на помешкання;
• техпаспорту на будинок;
• паспортів на газове обладнання;
• плану газопостачання та акта перевірки ДВК.
Фахівці Дніпропетровської філії «Газмережі» допоможуть із оформленням документів, проконсультують щодо наступних кроків та супроводжуватимуть процес виконання даної реконструкції.
Пресцентр
Дніпропетровської філії
ТОВ «Газорозподільні мережі України»
email: press.dnp@grmu.com.ua
тел. контакт-центру для споживачів:066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell);
057-708-01-87 (Укртелеком);
056-747-36-35 (Укртелеком).